Minner Podcast
Azokat az üzleti témákat dolgozom fel, amiket én is szívesen hallgatnék. Lesz szó vállalkozás ötletekről, marketingről, üzleti modellekről.
Az, hogy az Apple korlátozza a felhasználók követését még csak a kezdet. Röviden a baj, hogy rengeteg webáruház, kisvállalkozás építette arra az üzleti modelljét, hogy hatékonyan tudja megcélozni a weboldal látogatóit. Ez végső soron még talán az ellátási láncokra, a beszerzési árakra is hatással volt. A következő időszakban akik kihasználták a remarketing adta lehetőséget, azok szembesülhetnek gyengébb eredményekkel, rosszabbul muzsikáló online marketinggel. Erről beszélgettünk Scherzer Marcellel, a Minner Facebook marketing szakértőjével, oktatójával.
Alig 1 év alatt futtatta fel legújabb vendégünk az új sajátmárkás termékét. Nézd csak ezt a felsorolást: sajátmárkás termék gyártása Kínában, import, viszonteladók, tavalyi éves árbevétel közel 200 millió forint, értékesítési csapat, saját raktár építése, idén már 1 millió forint napi forgalom. Meg kell tudunk, hogy csinálta! És ki az importőre? Nem is kérdés, Csépe Gábor importszakértőnk. Természetesen így hármasban beszélgettünk ebben az adásban. Horváth Zoltán Blue Chip Trade Kft, Csépe Gábor Kimport, és Mándó Milán Minner.hu.
100 látogatójukból 14 vásárol a weboldalon. Már ez az információ annyira sokkoló, hogy biztosan érdekel téged is, hogy ez az alig 1 éves vállalkozás hogyan is csinálja. Bérgyártásban készíttetik a sajátmárkás biomosószerüket, flakoncserével védik a környezetet. Már most igazi lovebrand lett a Biobubi. És az alapító mindössze 24 éves. Hallgasd meg a sztoriját, mert te is sokat inspirálódhatsz belőle, és sokat is tanulhatunk a sikeréből. Háromfai Balázzsal beszélgettem, a Biobubi alapítójával, aki már az országos hálózat kialakításán dolgozik, már aktív partnereivel, de közben természetesen online adják el a sajátmárkás mosószert. Balázs már volt a Minnernél, a 19. podcastban beszélt az akkor még indulás előtt álló tisztítószer vállalkozásáról. Most pedig itt vagyunk 1,5 évvel az indulás előtt.
A podcasthez tartozó cikk (további linkekkel): https://minner.hu/a-200-erdeklotol-az-5200-rendelesig-igy-csinald-biobubi-sztori-podcast/
Az ember néha értetlenül áll a Facebook döntései előtt. És valljuk be, egy hirdetési fiók felfüggesztése eléggé rosszul érint minket! Főleg akkor, ha havonta több százezer forintot költünk Facebookon és a bevétel egy része az ott futó kampányokból jön. Ne pánikolj! Nyugodj meg, mert 80-90% az esélye, hogy vissza tudod szerezni a hirdetési fiókodat! Már többször megcsináltuk mi a következőket, így visszakaptuk a fiókunkat:
Tudtad, hogy 3 éven át én is szabadúszó voltam, sőt valamennyire még mind a mai napig az vagyok? A tapasztalataimról beszélek, itt főleg a legnehezebb dolgokra fókuszálva, mint a vevőszerzés, munkák szervezése, kiaknázható lehetőségek, fejlődés, bevétel skálázása. Tovább abba a helyzetbe vagyok, hogy mint megbízó dolgozok együtt szabadúszókkal, freelancer-ekkel, így mindkét oldalról tudom vizsgálni ezt a piacot. 2020-ban a kényszerből bevezetett home office a cégvezetőket rávezette arra, hogy távolról is el tudják az emberek látni a feladatokat. Sokkal könnyebb ma elnyernie egy szabadúszónak a megbízó bizalmát, mint mondjuk egy évvel ezelőtt. Eljött a szabadúszók kora? Vajon mikor látjuk az állásportálokon azokat a hirdetéseket, hogy keresünk távmunkában ...., vagy szabadúszót ... erre a feladatra. Izgalmas!
Gondolkodtál már benne, hogy jelentkezz a Cápák között műsorba? Ha szeretnél befektetőt találni a vállalkozásodhoz, akkor biztosan felmerült benne a műsorban való szereplés, hiszen nem csak befektetőt, hanem ismertséget is szerezhetsz. A Cápák Között kreatív producerét, Varró Szabolcsot hívtam el, hogy beszéljük át részletesen ezt a lehetőséget. Szabolcs szinte minden jelentkezővel találkozott, az elmúlt 2 évadban már 1000 vállalkozóval. Sok-sok tapasztalatot megosztott.
#szponzorált_tartalom: 2020-ban a több termékes webáruházak már nem tudják kikerülni a Google Shopping használatát. A tapasztalatok alapján azok a webáruházak akik elkezdték használni már a hirdetési büdzséjük 60-70%-a a Google Shoppingra kerül elköltésre. A vásárlók is szeretik, mivel azonnal képpel és árral jelennek meg a Google találatai között ezek a "tartalmak". A webáruházak még magasabb konverziós értékről is beszámoltak, tehát még jobban megtérülhet a kattintási költség. A vendégem Dévavári Dezső az Olcsóbbat.hu üzletágvezetője, aki bemutatja a Google Shopping megjelenési lehetőségeket, és annak lépéseit, tovább beszámol partnereik eredményeiről.
#reklám #google #marketing #üzlet #vállalkozás
#szponzorált_tartalom - Nem kell milliókat költenie egy cégnek, hogy kész legyen az első applikációja. Sőt képzeld el, hogy azt is meg lehet oldani, hogy már az elején profit is legyen belőle. Erről beszélgettem Viniczai Benedekkel a Belee Gamestől. Ők már több sikeres applikációt készítettek cégeknek, főleg marketing céllal. Beszélgettünk költségekről, stratégiáról, az app store-okról.
Home office, távmunka... azt hinnénk a távmunka trend előretörése pozitív kihatással van a coworking irodák keresletére, működésére, de ez még sincs így. Miért? Pedig most lehetne bővíteniük az ügyfélkörüket is, sőt most kellene igazán innoválniuk és megfogni a trendet. Már a tavalyi WeWork botrány rámutatott arra, hogy egy nagyobb válság a klasszikus közösségi iroda üzleti modellt hazavághatja. És itt vagyunk most, pont ilyen környezetben és valóban szenvednek a coworking irodák, otthon is. Itt egy lehetőség, amire érdemes lehet lecsapni, elemezzük a piacukat, üzleti modelljüket, majd hozok természetesen megoldást is, új üzleti modellt.
Hogyan érik el a sikeres vállalkozások, hogy ostromolják őket a vevők? Mennyire jó lenne tudni egy általános, bármikor érvényes receptet igaz? Nehéz a teljes receptet kitalálni, ha mindenki tudná csak jó és sikeres vállalkozások lennének!? Na de vannak jobbak, kitűnnek, szóval érdemes megvizsgálni, hogy mit is tudnak jobban. De mégis mi különbözteti meg őket a többiektől? Ha röviden kellene válaszolni, akkor a megfejtés: ők nem arra fókuszálnak, hogy kitűnjenek, hanem arra, hogy a vevőt kiszolgálják. És ezt most nem beszólás, hiszen jó hogy itt vagy, de görcsösen ragaszkodni ahhoz, hogy kitűnj nem fog eredményt hozni. Lássuk, hogy akkor mi segíthet! Kutattam!
2019-ben már fontos marketing eszköz a chatbot, ami egyébként emellett ügyfélszolgálati funkciókat is elláthat. Példák, tippek, ötletek a podcastban.
Pár hete egy 1 millió forintos kampányt indítottam a MinnerAkadémia.hu -n. Most is fent a képzés. Kitöltöttem rendesen a sales oldalt is. Az oktatás címe: Megmutatom, hogyan tudsz könnyedén 1 milliót keresni. Az ára 1 millió forint.
Eltűnő webfejlesztők, varázsport hintő marketingesek Ezekről beszélgettünk műsorvezető társammal a Minner legújabb podcastjában, hanganyagában. Sajnos olyan alacsony a belépési küszöb az ilyen területekre, hogy egyre jobban hígul a szakma. És ennek kárát sokszor a megbízók, a vállalkozások érzik meg.
Igaz, hogy a hackerek mindig a cégek előtt járnak, de azért léteznek jó védelmi megoldások. Az Adobe mégsem tesz meg mindent, hogy védje például a Photoshop terméküket az illegális használók elöl. Vajon miért?
Melyik jobb választás, az egyedi fejlesztési weboldal, vagy valamilyen CMS motor például a Wordpress vagy a Joomla? Vagy webshopban gondolkodsz? Akkor saját fejlesztési webshop legyen, vagy valamilyen webshopmotor, például Shoprenter vagy Shopify?
A Cápák között 3 évad első részében mutatta be a befektetők előtt vállalkozását Kállai Jankó, aki édesapjával közösen működteti a Forever Hands nevű kézszobor készítő termékét. Balogh Péter és Lakatos István fektetett a cégbe 5-5 millió forintot fejenként 8,75% tulajdonhányadért cserébe. Beszélgettünk a Cápás szereplésről is, a vállalkozásáról is, a több tízmilliós forgalomról is, amit alig három hónap alatt ért el.
A műsorban a szereplését itt láthatod videóban: https://minner.hu/capak-kozott-3-evad-1-resz-elemzes-velemenyezes/
Biztosan mindenhonnan látod most, hogy így évtervezés, úgy évtervezés, érezheted picit a nyomást is, hogy csinálnod kell. Nos ezt a témát járjuk most körbe, hiszen nem kell stresszelnünk, vagy ne tekints rá kötelező dologként. Vállalkozók, cégvezetők vagyunk, élvezzük azt amit csinálunk! Továbbá az évtervezésnél hosszabb távban is gondolkodnunk kell. Illetve van itt még valami: lehet neked nem is kell!
Mikor újítsunk, ha nem akkor, amikor a piac bizonytalan! Változó környezet, új lehetőségek! Lássuk is őket! Akár online vállalkozási ötletet keresel, akár kreatív, akár hagyományos üzleti ötletet, a 2021-es üzleti trend gyűjteményben meg fogod találni. Akár kezdőként, akár működő vállalkozással rendelkezel, jó kiindulási pontokat kapsz. Több hónapja készítem, kutatom az új ötleteket, beszéltem adott piacon több szereplővel is, piackutatásokat kerestem, hogy biztosan a legjobbat kapjátok. Azokat a fő üzleti területeket fogjuk érinteni, amivel 2021-ben sikereket érhetsz el. Az a jó ezekben az üzleti ötletekben, hogy bár adott évre vonatkozik, de legalább 5 évig érvényesek maradnak.
Már 6 éve volt a wifis gerillamarketing kampányom, de az olvasók, vállalkozók nagy része emlékszik rá. Nem ez volt az első és utolsó gerillamarketing kampányom (Mándó Milán), most is készülök egyre. Hallgass izgalmas információkat a gerillamarketingről attól, aki ezt csinálja is, és ahogy hallod majd nagy sikerekkel. A lelkesedésemet is köszönhetem az ilyen kis kreatív marketing kampányoknak, és ettől érzik a fogyasztók is legendásnak a Minnert. A podcastban természetesen más példákat is hallasz. Gerillamarketingre fel!
#szponzorált_tartalom - Az ingatlanpiac nagy meglepetéseket hozott 2020-ban. Mindenki azt hitte, hogy a koronavírus okozta korlátozások hatására visszaesik a kereslet és a kínálat, azonban ennek pont az ellenkezője történt. E mellett már idáig is megfigyelhetőek voltak a piacon apróbb korszerűsítési törekvések, azonban most egy új szereplő ki megjelenésével ki lehet jelenteni, hogy a digitalizáció veszi át a fő szerepet az ingatlanközvetítésben, valamint értékesítésben.
Vendégem Ercsey-Orbán Péter a Livlia ingatlan startup vezetője. A segítségével kiderítjük, hogy ezután miként fogunk ingatlant eladni, vagy éppen venni Magyarországon!
Hiába a jó ötlet, ha nem jön ki a matek! A fenti kérdés megválaszolásával egyre közelebb kerülsz ahhoz, hogy el tudd helyezni a vállalkozásodat, tisztában legyél a nagyságrendekkel. Persze ez még csak bevétel, de vevőkből élünk, innen a legjobb kiindulni, utána már rajtad áll, hogyan bűvészkedsz az üzleti modellel, költségekkel. Ez lehet furcsán fog hangzani: még az is jó dolog, ha tudjuk mennyire keveset keresünk. Ez már jó kiindulási alap lesz, aztán persze matekozzunk tovább! Számoljunk vásárlóértéket, ügyfélmegszerzés értékét, természetesen profitot is.
Már Magyarországon is adott a lehetőség a startupok, vállalkozások előtt, hogy tőkét vonjanak be kisbefektetőktől, közösségi finanszírozás által. A Tőkeportálon keresztül érhető el ez a lehetőség, ahol is a startupok meghirdethetik tőkegyűjtő kampányukat, a befektetők, kisbefektetők pedig az oldalon keresztül tudnak befektetni a cégekbe, és tulajdonrészt szerezhetnek a sikeres kampányok után. A Potzak startupon keresztül bepillantást nyerhetünk ebbe a tőkegyűjtésbe (az alapítókkal beszéltem), és nem mellesleg én is befektettem ebbe a startupba a Tőkeportálon keresztül.
Ízlelgesd még ezt a címet! Még egyszer olvasd el! Feltűnik valami? Nem is írom le a választ, valószínűleg tudod mire gondolok, ha nem, akkor rájössz a cikk / podcast további részeiben. A téma tehát a webáruház matek, számok, bevétel. Vállalkozó vagy, így gondolom nem vagy a pénzed ellensége, sőt a számolni is szeretsz, ahogy én is. Ha a webshopod havi bevétele még nem érte el a havi 5-10 millió forintot, akkor ez a tartalom neked szól! Rengeteg működő webáruházzal beszélek akár konzultáción, akár e-mailben keresnek, meg, akár chaten. Ezzel a tartalommal azt akarom elérni, hogy végre túllendüljünk azon, hogy milyen kapcsolat van a webshopod / weboldalad látogatottsága és a bevételeid között. Mert ha ezt tudod és teszel érte, akkor végre foglalkozhatunk a tovább értékteremtő, bevételnövelő dolgokkal. Vágjunk is bele! Bár már volt hasonló témában podcast, de most más, bővített információkat is megosztok.
A 100 termékötlet Kínából videósorozatot nézve egészen biztosan felmerülnek benned kérdések. A videókban több dolgot is láthatsz, például azt, amikor levelezünk a gyártókkal, kínai kereskedőkkel, vagy amikor lekérjük a vám mértékét. Sőt azt is láthattad, hogy sokszor az Alibaba-t használjuk kiinduláspontként. Ezt a témát boncolgatjuk, a benned is felmerülő esetleges kérdéseket. Természetesen Csépe Gáborral beszélgetek, a Minner kínai import szakértőjével. Továbbá keress rá a Minneren a 100 termékötlet Kínából videókra! Figyelem a podcastban elhangzik a 3. videó, türelem a hétvégén fel fog kerülni, kicsit csúszik a feltöltés.
Szponzorált_tartalom - A kereskedői véna elengedhetetlen egy webáruház sikeres üzemeltetésénél. Ahogy más vállalkozásnál, iparágban is ismernünk kell azokat a feltételeket, amivel elérhetjük a bevétel és profitnövekedést. És persze nem elég ismerni, meg is kell valósítani, csinálni kell. Erről beszélgetek Dévavári Dezsővel az olcsóbbat.hu üzletágvezetőjével. Izgalmas a beszélgetés, hallgasd meg mindenképpen!
“Az utazás örökre megváltozott”- mondta idén júliusban Brian Chesky az Airbnb társalapítója a Yahoo Finance interjújában. Folytatja egy érdekes ténnyel, hogy amit 12 év alatt felépítettek, annak 80%-a eltűnt mindössze 6 hét alatt. Az alapító az utóbbi években még mondta is, hogy olyan őrült időszakot valószínűleg már nem fog átélni, mint az indulás 1-2 évében, tévedett (nyilatkozta), mert a tavaszi történéseket hasonlóan élte meg (bizonytalanságra utalt). Az indulásnál persze nem volt veszítenivalójuk, most viszont akkorát esett a cég, hogy lelkileg sem lehetett könnyű felfogni az alapítóknak. Járjuk körbe az Airbnb sztorit, ismerjük meg az üzleti modellt! És kicsit ötleteljünk ezen a piacon. Mert tudod…
AHOL VÁLSÁG, OTT LEHETŐSÉG, EZT KI NE TUDNÁ JOBBAN, MINT AZ AIRBNB!
Döbbenetes friss statisztikát adott közre a Shoprenter a 2020-as webáruház felmérésében. A 644 megkérdezett webáruház 40%-a nem tudta megmondani mennyi a napi látogatószáma. 51%-a nem tudta megmondani mennyi a konverziós rátája. A kutatásban természetesen több más érdekes információ is van, de a fenti adatok mellett másra fókuszálni lehetetlen. 2020-ban ennek a százaléknak valahol 10% körül kellene lennie, de azt is sokallanám. Erről az adatról, a webáruház célokról, szintlépésekről lesz szó ebben a podcastban.
Hogy ne mindig csak a pozitív és lelkesítő dolgokról legyen szó, úgy gondoltam helye van ennek a témának itt a Minneren. Sőt volt is már erről szó. Az elmúlt időszakban a vállalkozók, cégvezetők között többen is átéltek hasonló dolgot, Nem is véletlen! Álmok, vállalkozások omlottak össze a koronavírus kirobbanása után, a gazdaság leállása közben. Rám is hatottak ezek a tényezők. Megéri csinálni? Ez egy központi kérdései ennek a hanganyagnak, témának.
Követőszerzés Facebookon, lájkok gyűjtése, növelése. Fontos, kell, számít? A profi, vagy jobb marketingeseket ki lehet kergetni a világból azzal, ha az ügyfél azt mondja gyűjtsünk lájkokat. Abban mindannyian egyetértünk, hogy a végén nap / hónap végén mindenképpen a profit a fontos lájk követők ide vagy oda. Ezzel egyet ért vendégem Scherzer Marcell Facebook marketing szakértő is, akivel kiveséztük ezt a témát. Olyan dolgokba is belementünk, hogy a követők számán kívül számít-e egy posztnál ha sok lájk, komment vagy megosztás van rajta, mire törekedjünk a Facebook marketingünkben.
A koronavírus megváltoztatta az emberek ingatlanpiaci várakozásait is. Tudtad, hogy már tavaly csökkent az ingatlan tranzakciók száma? Érdekes változások lesznek a piacon, és azt is látjuk, hogy mindenki mást mond. Az MNB további ingatlanár emelkedést jelez előre, ezzel szemben mindenki csökkenést jelez előre. Erről beszélgettünk vendégemmel Paciatzisz Oresztész ingatlantanácsadóval, aki az Upciti vállalkozásával 3D ingatlanbejárást készít ingatlanokról.
Az első két részben beszélgettünk már róla, hogy milyen könnyű piacra dobni úgy egy digitális szolgáltatást, terméket, hogy kihasználjuk az ún. white label verziókat a már meglévő digitális termékek esetében. Például saját képszerkesztőt, weboldal szerkesztőt, tárhelyszolgáltatót, CRM rendszer... Most az üzleti modellekről lesz szó, miből lesz pénz, hogyan és bemutatom azt is, hogy a nekem milyen ötleteim voltak a Minner landing page, weboldal készítőjével kapcsolatban, tetszeni fognak az ötletek. Sőt nem csak az én projektemről mondom el milyen ötletem volt, hanem más területhez is kapsz ötleteket.
Azt már te is tudod, hogy persze Facebook és Google alap, jelen kell lenni, hirdetni. Talán már megízlelted azt is, hogy érdemes költeni marketingre. Most ebben a podcastban, hanganyagban arról lesz szó, hogy mi kell ahhoz, hogy sikeres is legyen a kampány, hogy könnyebben meggyőzd az érdeklődőket.
Hogyan jönnek létre speciális üzleti modellek, amivel igazán ki lehet tűnni egy adott piacon? Hogyan lehet igazán belelátni a vevők fejébe? Erről beszélek úgy, hogy közben példákkal is szemléltetem. Öveket becsatolni, mert hosszú lesz!
Okos vagy, hogy megláttad a fantáziát a zuhanó részvényekben, de még óvatosan a tőzsdei befektetésekkel! Már most akkora a munkanélküliség az USA-ban, mint 2008-as válság csúcsán (2009 árilisában), és ez még tovább fog nőni. Érdemes most befektetni? Mit csinálj, és mire számíthatsz? A következő, alig félórás podcastot (hanganyag) kezdőként is érteni fogod, és egészen biztosan használni tudod az elhangzottakat.
Online termék, szolgáltatás elindítása még egyszerűbb mint gondolnád. Érdemes úgy elindítani a digitális termékedet, vagy szolgáltatásodat, hogy már működő dologra építesz. A Minner landing page készítőjének piacra bevezetését, létrehozását és hozzá kapcsolódó üzleti modell alakulását mutatom be ebben az esettanulmányban. Ez egy podcast sorozat lesz, terveim szerint 3-4 részes is lesz. A 2. részben a marketingről fogok beszélgetni, mire fókuszálj, ha ilyenbe vágnál bele. Rengeteg példa, és természetesen Minner példa is. Kezdjük!
Online termék, szolgáltatás elindítása még egyszerűbb mint gondolnád. Érdemes úgy elindítani a digitális termékedet, vagy szolgáltatásodat, hogy már működő dologra építesz. A Minner landing page készítőjének piacra bevezetését, létrehozását és hozzá kapcsolódó üzleti modell alakulását mutatom be ebben az esettanulmányban. Ez egy podcast sorozat lesz, terveim szerint 3-4 részes is lesz. Kezdjük!
Sőt úgy érzed majd magad, mintha dupla karácsonyi forgalmat érnél el. A podcast arról szól, hogyan mérd fel gyorsan az igény és lépj a gázra az új piacoddal a 2020-as válság alatt.
Már most látni, itt a 2020-as válság. A vállalkozások teljesen lestoppolódtak a koronavírus okozta korlátozások miatt. Ez egy reálgazdasági válság. Érintettünk több témát is: gazdaság helyzete, intézkedések, munkaerőpiac, vállalkozások, ingatlan, és természetesen a tőzsdét is.
A Minner 6 éves lett. Olyan mintha még csak egy éves oldal lenne. Izgalmas év volt, főleg azért, mert a Minner óriási fejlődött mind minőségben, mind bevétel növekedésben. Nem is beszélve arról, hogy egyre jobban sikerül a marketing költségeket lejjebb vinnem, és közben a bevétel nő, tehát igazán nyílik az olló. Ebben a podcastban beszélek még arról, hogy a Minner 7. évében a termékfejlesztést fogjuk boncolgatni, és ebben kapsz segítséget, a te vállalkozásodra is hatással lesznek az anyagok.
Akár magánszemélyként, akár cégként felmerülhet benned, hogy vajon a Korona vírus terjedése hogyan érinti a termékrendeléseidet. Elkaphatod-e a vírust a csomagoláson keresztül, vagy a kínai termékek megfogásával.
Személyesebbé szeretnéd tenni a marketingedet? Közösséget építeni? Elérni, hogy az emberek saját maguk gyártsanak neked tartalmat, sőt szinte ők adják el a termékedet! Akkor érdemes Facebook csoportot indítanod! Erről beszélgetünk vendégemmel Scherzer Marcellal.
Egy igazán intenzív 30 percet hallhatsz új termék piacradobásáról, tele-tele statisztikával, példával. Izgalmas és könnyen érthető!
A Hiventurestől Katona Bence vezérigazgatóval és Mikesy Álmos vezérigazgató-helyettessel beszélgettünk a kockázati tőketársaságukról, a startup befektetésekről, továbbá a november 7-i regionális startup rendezvényükről, hazai startup sikerekről, ötletekről.
Átalakulóban a hazai e-kereskedelem, feltörekvőben vannak a sajátmárkás termékek. Értelemszerűen a webáruház tulajdonosok tudják a legkönnyebben meglépni, hogy saját terméket vezessenek be. Erről beszélgettünk Csépe Gáborral a Minner kínai import szakértőjével.
2020. január 15. után jobban korlátozza a Facebook a Messenger chatbotok használatát. Erre azért volt szüksége, mert sokan kéretlen üzenetek küldésére, spam-re használták a chatbotokat. Hallgasd meg hogyan érint ez minket és a chatbot használatát!
Történt már veled ilyen? Kiadtad a marketingedet egy külsősnek, de vagy nem hozta az eredményeket, vagy igazából te sokkal jobb voltál nála? Erről beszélgettünk Scherzer Marcellal, a MarketingFlow marketing ügynökség vezetőjével.
Gondolkodtál már bérgyártásban? Ez a podcast segít jobban megérteni, hogy működnek a bérgyártók, miért érdemes benne gondolkodnod, hogy néz ki a termék engedélyeztetés.
15 nap alatt 30% profitot csináltunk egy étterem részvényen. Olyan könnyen érthető és logikus az egész spekuláció, hogy azt hiszem kedvet kapsz hozzá. Már az is érdekes, hogy árfolyam esésből lehet profitálni, hát még ez az éttermes összefüggések. Majd meglátod, akarom mondani, meghallod!
Kiszámoltad már, hogy egy vásárló mennyit költ el nálad összesen, amíg vásárlód (ügyfeled)? Erről szól ez a podcast. Hogy felcsigázzam az érdeklődésedet jöjjön az első adat. A Starbucksnak 14 000 dollárt hoz egy vásárló átlagosan, amíg nálunk van. Ez átlagosan 15 év alatt. Egy évben 280 000 forintot? Jujj! Képzeld el mennyit mernek költeni az új vendég megszerzésére! Azért abból futja nem? Hallgasd meg a podcastet, mert ezt részletezem benne!
Csépe Gáborral beszélgettünk a kínai import lehetőségekről, nehézségekről. Ő már több mint 6 éve foglalkozik kínai importtal, vagyis Kínában gyártott termékek behozatalával. Sőt, saját márkás termékeket gyártat az ázsiai országban, és itthon, továbbá Európában értékesíti.
Nincs olyan funkció, ami ne lenne már leprogramozva és néhány kattintással beintegrálható egy weboldalba. A webfejlesztők munkája átalakulóban, ezt már jó páran felismerték. Mit jelent ez egy cégnek, leendő vállalkozásnak? Minden könnyebb, jobb és olcsóbb lett.
Érdekelne a tőzsde, de valahogy úgy érzed távol áll tőled? Akkor ez a podcast a példákon keresztül meghozza a kedvedet hozzá! Sokkal tisztábban fogod látni ezt a piacot. A Minner több tőzsdei spekulációjáról is szó lesz, amit egyébként te is nyomon követhettél már a Minneren, de most ezzel még jobb betekintést kaphatsz az egésszel kapcsolatban.
A Manna FM-ben voltam vendégségben, ahol a sikeres vállalkozás indítás titkát, a sikeres vállalkozásokról volt szó. Természetesen mellette beszéltem a Minner.hu - ról, a Minner sztoriról és az elején még a tőzsdéről is.
Egy MNB-s tanulmányban is javaslatot tesznek, hogy coworking irodák nyitása miatt fejlődhetnének a vállalkozások, nem is beszélve arról, hogy mennyi egyszemélyes cég létezik ma hazánkban (több mint 1 millió). A trendek is ebbe az irányba mennek, vagyis egyre több szabadúszó lesz. Erről is beszélgetünk, de legfőképpen vidéki közösségi iroda nyitásáról lesz szó az adásban.
Pár hete Kulcsár Tibor leszólta a Minneren megjelenő egyik sikersztorit. Már írtam róla cikket, de most egy podcastban bővebben is beszélünk róla.