Totalcar Égéstér: Podcast autókról

Totalcar Égéstér: Podcast autókról

Az Égéstér a Totalcar.hu szerkesztőségének és vendégeinek heti kerekasztala autók és motorok ürügyén az egész világról

Totalcar Automotive 100 rész Kereke van és motorja? Mi megemésztjük! Minden, amit tudni akarsz és az is, amit nem.
Sirályszárnyas Zoli megrendül a Nordschleifén
62 perc 100. rész Totalcar
Zoli sirályszárnyas legendákat szerel egy német kolostorban. De nem ám uncsi 300SL-eket, hanem historic versenyautókat, amikkel aztán olyan kalandjai vannak, amilyeneket a legtöbben álmodni se tudunk magunknak. Az Égéstér meghallgatása után feltétlenül nézd meg a róla szóló videóinkat is, mert csodásak (miatta, nem miattunk):
Beszopni a tekert autót, az viszont legális
83 perc 100. rész Nínó Karotta
A márkaszervizek és -képviseletek rengeteget tudnak a használt autók előéletéről, de mégsem mondhatják el az érdeklődő vevőknek. Vendégünk egy kereskedés, amelyik juszt is elmondja, és egy Becsületesnepper.
Ki az igazi koldus, a kabriós, a roadsteres, a priusos vagy a gyáva?
68 perc 100. rész Totalcar
Mi lennél inkább: irigyelt pojáca, vagy pojácák irigye? Kollégáink a koldusbot és a kabriók összefüggéseit elemzik az MX-5 - 330Ci - Boxster - rúdtánc tengelyen.
Szpojler a pályán: Honda NSX-szel és Lotus-replikával ostromoltátok Michelisz idejét, de minek?
91 perc 100. rész Totalcar
Az Égéstér stúdiójában akkora rontócot küldünk házi versenysorozatunkra, hogy a pályán átlagosnak mondható 36 km/h-s sebességnél már mehetnél vele a plafonon is. A második részben Mátét, japánból reimportált minorfilozófus kollégánkat faggatjuk arról, hogyan győzi le az autószeretet és a kíváncsiság az indológia és a természetjárás démonát.
Hány autó után elmebeteg egy kolléga?
76 perc 100. rész Totalcar
BMW-istenítés és -gyalázás a hajtásmód, a műhang és a felöklendezett savas gyomortartalom összefüggéseinek elemzése közt.
Kilométerenként tegyél félre 15 forintot főtengelyre
70 perc 100. rész Totalcar
Honda NSR250 tuningtól a motorsport csúcsáig.
Ilyen az, amikor valaki tudja, miről beszél
90 perc 100. rész Totalcar
Pár hete egy 1300 lóerős kamion próbálta kitartóan megölni, most pedig a repülőkkel teli házából, egy LS3 V8 versenymotor építése közben interjúzott velünk legkedvesebb reneszánsz motorsport-polihisztorunk, Horn Berci
Zalában 200 km/h-ra tervezett autópálya épül, de te nem verethetsz rajta
82 perc 100. rész Totalcar
A modern autók egyre kevésbé engedik, hogy kinyírd magad hülyeségből, figyelmetlenségből vagy elkerülhetetlen balszerencsétől. És az edzőpályájuk itt van Zalaegerszegen. Az Égéstér vendége Hamar Zoltán, a Zalazone vezetője.
200 LÓERŐ??? MINDENKI HÜLYE?
74 perc 100. rész Totalcar
Felesleges dolgokra vagyunk. Kell-e nekünk Hayabusa vagy magyar MotoGP futam?
Isten óvjon Görbe Stabpálcától, az alattomos gyilkostól
66 perc 100. rész Totalcar
Szeriőz eszmecsere Deli Kálmán balesetelemző igazságügyi szekértővel baleset-rekonstrukcióról, szimulációról, hajmeresztő ügyekről és arról, vegyen-e mindenki azonnal menetrögzítő kamerát az autójába (igen).
Magyarok tanítják önvezetni a Sony álomautóját, de mit ígérnek a jövő ittas partiarcainak?
89 perc 100. rész Totalcar
A világ egyik legnagyobb tech cége a Szépvölgyi úton fejleszteti a jövőautója agyát. Az Égéstérben az AImotive mérnökeivel beszélgetünk arról, hogy mi van már az önvezetéssel végre.
„Gennyes kelés az ország testén“
81 perc 100. rész Totalcar
A Becsületesneppert az állampolgári szenvedélyesség legmagasabb fokára fűti az elérhetetlen és akadékoskodó hivatal.
Bér-ülésfűtéssel a F.A.Sz. felé
87 perc 100. rész Totalcar
Az hagyján, hogy biciklire meg bérautóba szorítaná át a népet a córesz, de lassan az se a miénk, amit becsülettel kifizettünk.
Meghajtanánk, mint Singer, csak hadd ne hidrogénnel
78 perc 100. rész Totalcar
Gajdán Mikivel, rezidens Év autója zsürorunkkal beszélgetünk a Hülyeséggyanús Hidrogén Hype-ról, az idei Év autóiról, majd kiderül, hogy mitől jövünk mindannyian igazából szenvedélybe.
Az ember, aki autókat tanít vezetni
67 perc 100. rész Totalcar
Az Égéstér vendége Lányi Dávid gépitanulás-szakértő, aki az egyik legnagyobb autóipari beszállítónál fejleszti az önvezető és balesetelkerülő rendszereket. Milyen szenzorok kellenek egy autóba? Hogyan lát az az önvezető? Eljön-e a menetbiztonsági elektronikák dieselgate-je? Lássuk mindezt a gyakorlatban: íme a Stanfordi Egyetem öndritelő DeLoreanje
Évautója-latolgatás dögvész idején
77 perc 100. rész Totalcar
Egy influenszer, egy újságíró és egy péeres bemegy a bárba, melyik szedi fel a futóműhangoló mérnököt? De főleg: hogyan választják az Év autóját, ha se sajtóút, se autó, és már lassan év se?
Megvegye-e a Tesla a farzsebéből a Mercedest?
110 perc 100. rész Totalcar
A Tesla olyan eszelősen értékes lett, hogy lenyelhetné bármelyik másik autógyárat keresztben. De vajon melyiket vásárolná fel Elon helyében Assur?
MINDENRE válaszolunk
132 perc 100. rész Totalcar
Miért pislog Novoth Tibi? Miért van kihúzva Dani szeme? MIt szerel Csikós éjszaka?
Sajátunkká tesszük Bentleyjánkat a péniszerdőben
70 perc 100. rész Totalcar Explicit
Hogy teszi a szoftver Porschévá a Volkswagent? Érdekelnek-e még bárkit a sportkupék valaha? Mire jártak vissza az évautójások, mint Micimackó a mézre? A műsorban elhangzó kultúrtörténeti szórványemlékek miatt meghallgatása csak nagykorúaknak ajánlott.
Megtervezte a kigyulladó autók hűtéscsövét, majd saját gépén elrepült
92 perc 100. rész Totalcar
Az Égéstér vendége Dolhai Krisztián mérnök, autó- és repülőkonstruktőr.
A kövéreket adóztasd, ne az izmosat!
86 perc 100. rész Totalcar
Azt ismered, hogy a látens Priusos bemegy a kocsmába, és kér egy alkoholmentest?
Te hogyan játszol heterót?
79 perc 100. rész Totalcar
Én speciel motorral megyek a Bikás-parkba a karikás ostoromért. További értékes életvezetési tanácsok a motoros Égéstérben Guld Péterrel és Zomborácz Ivánnal.
Sosem lesz itt önvezetés
79 perc 100. rész Totalcar
Feltűnt, hogy napok óta csak villanyautó-híreink vannak? Nekünk is!
Hogyan került el a vaddisznót?
85 perc 100. rész Totalcar
Vendégünk egy vadász, Yamaha János. Szpojler: ő se 30-cal megy a vadveszély táblánál.
A csodaszerek valójában kevés embert érdekelnek
71 perc 100. rész Totalcar
Jó-e féktisztítóval rovart eltávolítani, és miért nem? Vendégünk Szegedről a Medikémia egykori vegyésze, jelenlegi marketingese, Mayer Róbert.
Kinek a sztorija igaz balesetkor?
84 perc 100. rész Totalcar
Vendégünk a Groupama Tanpálya vezető instruktora, egyben gyakorlott baleseti helyszínelő, Pesti Tibor.
Amikor apád temetésén a sír mellett beindítanád a veterán versenymotort
98 perc 100. rész Totalcar
Szabó Attila elmeséli, milyen volt a célegyenes, és miben különbözik a menő versenyző az ágyútölteléktől.
Talált kutya? Vidd a benzinkútra!
65 perc 100. rész Totalcar
Vendégünk Orosz András, aki bevezette a MOL-kutakon a chipleolvasót. Elmondja, mióta van bolt a kutakon, és hogy a Covid mélypontján melyik üzemanyagból vettünk sokkal-sokkal többet.
Az évszázad klipje
68 perc 100. rész Totalcar
Mindenki a Jeeptől lop mindent, a Mahindra mentségére szóljon, hogy féláron adja Amerikában. Na erről jutott Nyegleó eszébe a Black Eyed Peas, és az Action.
Fényképezz, fényképezz, és készülj fel, hogy buktad!
77 perc 100. rész Totalcar
Boncsér Sándor igazságügyi szakértő mesél az 1,7 millió forintos tégláról, a 150 ezer forintos tömegszerencsétlenségről és a vadásztársaságok kiváló jogászairól.
Profi kocsimosás vízszintes esőben
71 perc 100. rész Totalcar
Vendégünk Attila, aki Glasgow-ban tolja az autókozmetikát, és tudja a G101 titkát.
Makrancos szoftverek és szíjas TSI-k
64 perc 100. rész Totalcar
Novoth autódiagnosztával arról beszélgetünk, miért nem jön össze az elektromos járművek időre bemutatása Darley-Davidsontól Teslán át Volkswagenig.
Kopasznál van egy Ariel Atom, és nem fél használni
67 perc 100. rész Totalcar
Nepperpletykák a műszakiztatás jövőjéről, összeesküvés-elméletek és félinformációk.
Mire megy ki a kommandózás a Mozaikban?
58 perc 100. rész Totalcar
A 400. Égéstérben próbálunk rájönni, mi a razzia valódi értelme, végképp megkotlott-e a genfi szalon, és hogy a V6-os új Maserati-e a jövő, vagy az üzemanyagcella.
A gumipók halála
70 perc 100. rész Totalcar
Mikor veszett ki a motorokból a használhatóság? Szabó Henrikkel sírjuk vissza a 90-es éveket.
De miért nem mi áruljuk egymilláért az év autója címet?!
79 perc 100. rész Totalcar
Amatőrök vagyunk, mindenről lemaradunk. A Suzuki online sajtótájékoztatója alatt is a hátsó sorban snóbliztunk a pad alatt.
Szintetikus üzemanyagok valós nullás emisszióval
60 perc 100. rész Totalcar
Vendégünk Zöldy Máté, a BME tanára, témánk a bekevert etanolnál és a jelenlegi elektromos autóknál egyértelműen ígéretesebb technológia.
Koronavírussal 200 ezer az illegális gyorsulás?
61 perc 99. rész Totalcar
Vendégünk Bodi, az Index úgyvédje. Szpojler: a rendőrnek ehhez joga van, és Amerikában sem lesz változás.
Divat lett a büntetőfék, vagy csak jó a PR-je?
65 perc 98. rész Totalcar
A csúcstartó mentőt büntetett, mi pedig a járvány utáni japán előrejelzéseket várjuk.
Nézegesse velünk Kopasz portékáját!
90 perc 97. rész Totalcar
Vendégünk a Becsületes, akinél ELFOGYOTT A JAZZ! Assur Mercist üldözött, Papp Tibi a lányának könyörög internetért.
Milyen villanyautót tilos venni?
103 perc 96. rész Totalcar
Igaz a törött Teslák legendája? Miért vesz valaki húsz döglött villany-Smartot? És mi lesz az Amperáddal, ha Karcsi naptárja tele van?
Áprilisban újra lenyomtuk Angliát
58 perc 95. rész Totalcar
Körülnézünk Novoth Tibi kincsei között, és próbáltuk kitalálni, melyik autómárka van nagyobb veszélyben.
A tömeges összezártságtól ma halunk meg, az egyéni közlekedéstől holnap
106 perc 94. rész Totalcar
Vitézy: “Tíz év múlva olyan lesz a budapesti közlekedés, mint 80 éve volt.” (lovak nélkül)
A koronavírus az új izzókészlet?
52 perc 93. rész Totalbike
Vendégeink Lövey Ádám és Adolf Hitler.
A 30-as korlátozás Karácsony Rezsiszilárdja?
62 perc 92. rész Totalcar
Elméleteink a főpolgi ötletéről, meg hogy miért rondák a japán autók. Oké, átfogalmazom: miért kerülnek időről-időre riasztó formatervezési megoldások a japán autókra.
Coming outok és karanténmotorozások
67 perc 91. rész Totalbike
Erős Szomszédok hangulat, vérszívás és vallomások, ismét van motoros Égéstér!
Nézzen szét a győri Audi-gyár álló futószalagjai között!
0 perc 90. rész Winkler Róbert
Hogyan állt le a termelés öt hete, hány autó nem készült el azóta, hogyan indítják be újra hétfőn, a 900 beszállítóból mennyi élte túl a járványt, a just in time már retró.
A nagy élettartam-összeesküvés
75 perc 89. rész Totalcar
Porszívók, villanykörtés, mosógépek és autók - vendégünk Mérnökszemmel István, aki főállásban műszerfalakat tervez, hobbiból összesküvés-elméleteket számol át.
Kézfertőtlenítés téli szélvédőmosóval?
58 perc 88. rész Totalcar
Vendégünk Csomó Zoltán, a MOL almásfüzítói üzemvezetője, ahol átálltak kézfertőtlenítő gyártására.
Tesla horkolásgátlók az intenzívre
64 perc 87. rész Totalcar
Autós sztorik Tűzföldtől Tokióig.
Képes egy autógyár lélegeztetőgépre átállni?
17 perc 86. rész Totalcar
Dr. Kanizsai Péter, a Pécsi Sürgősségi Betegellátó Osztály vezetője megmondja. Ahogy azt is, hogy nálunk nem olyan lélegeztetés lesz, mint a bergamói kórházakban.
BFKBKKF WTF?!
65 perc 85. rész Totalcar
Vitézy Dávid már nem csak a Facebookon károg, hanem Budapest közlekedését tervezi, a műsorból kiderül, milyen távlatokban.
Kijárási tilalom Watfordtól Vecsésig
68 perc 84. rész Totalcar
Vendégünk a Nepper, aki most nem vesz, de elad.
Első home office Égésterünk
45 perc 83. rész Totalcar
A hírek mellé tekintse meg Assur odúját, Papp Tibi nappaliját és Winkler hálószobáját.
Koronavírus különkiadás
74 perc 82. rész Totalcar
Lemondott autóbemutatók, végtelen várólisták, és a kárpittisztítás titkai.
Ami a horrorfilmnél is rosszabb?
77 perc 81. rész Totalcar
Igen: ha fekete a macskád és nincs világítás az udvaron.
A nepper a nigériai csalók ellen
61 perc 80. rész Totalcar
Kopasz egyszerre több projektben van, és néhány érdekességet nagy nehezen el is árul.
Ismered minden idők legjobb BMW-motorját?
64 perc 79. rész Totalcar
Novoth Tibi műhelyében négy is van a polcon, időnként autót is vesz valamelyikhez.
A legborzalmasabbak a versenyzők szülei
79 perc 78. rész Totalcar
Sebestyén Péter motorversenyző az ausztráliai futam előtt motorokról, robogókról és fitnesszről.
Rosszabb a magyar benzin, mint az osztrák?
69 perc 77. rész Totalcar
Vendégünk, Zöldy Máté, a BME járműgépészeti kutatócsoportjának vezetője megmérte.
Mit tud az olasz használtmotor?
82 perc 76. rész Totalcar
2010 után feljöttek az európaiak, de a japán azért japán... :DD Vendégünk Bajnok Attila, aki olaszoktól hozott japánokkal kereskedik.
Érdekel a futómű? Nézd a motort!
71 perc 75. rész Totalcar
A rémálmunk sem biztos, hogy rossz autó.
Kilógjon-e 1,5 mm-t a csöcs?
91 perc 74. rész Totalcar
Versenyző, versenynavigátor, versenyautó-szerelő, villanyász és általános jófej. Vendégünk: Horn Berci.
Kedvenc traffipax sztorijaink, és a 260 lóerős kisautóink
87 perc 73. rész Totalcar
A Toyota-féle jövő sem unalmas, KIA szerint a villanyhajtás, és szabad-e venni egyes Priust?
Tényleg jó a Lada?
112 perc 72. rész Totalcar
Lada-emlékek, hogyan benzinesítsünk villanyautókat, milyen hangszertokban szöktessünk köpcös vezérigazgatókat, és a fő kérdés: ki milyen autót vett?
Elég veszélyes, próbáld ki!
63 perc 71. rész Totalcar
Máténak volt már pár érdekes balesete, de mi az neki: azon dolgozik, hogy Magyarországra is visszatérjen a salakmotor.
Melyik alapmotoros kisautó a legjobb?
81 perc 70. rész Totalcar
Te milyen Audit választanál a Real Madrid helyében?
Wéber Gábor kedveli a havat :DD
71 perc 69. rész Totalcar
Milyen autóval kezdte, folytatta, és melyik szakterületre gyógyult rá legjobban a Forma 1-ben?
Bemegy a nepper az NKH-ba...
76 perc 68. rész Totalcar
Nem vicc, hanem az Égéstér témája a végtelenbe nyúló forgalomba helyezés, a pálinkafőzés és kedvenc kreténautóink mellett.
A Rossi-rajongók a legbunkóbbak
65 perc 67. rész Totalcar
Tahó kocsmai beszélgetés a téma szakértőivel.
Oszt' hány tonna az új Tesla?
71 perc 66. rész Totalcar
Nem fogod elhinni, hogy került itt szóba Szandokán, de nem bánod meg, ha kattintasz.
Amikor rájössz, hogy rossz helyre építetted a hidat
68 perc 65. rész Totalcar
Vendégünk Ádám, a hídépítő technikus, akinek az első munkája nem adta ki.
Ha megnyeri, abbahagyja
72 perc 64. rész Totalcar
Vendégünk Herczig Norbert raliversenyző, aki korosztályos válogatott focista is volt. Elmondja a különbséget Fabia és Polo között, és hogy miért nem adta ki a hétvégi Európa-Bajnoki futam.
Mi lesz 2020-ban a legolcsóbb autó?
71 perc 63. rész Totalcar
Virtuóz elméletünk szerint maga az autóipar esküdött össze saját maga ellen.
Hogyan kéne felrobbantani a Notre Dame-ot egy Peugeot 607-essel?
71 perc 62. rész Totalcar
A stúdióban a Totalcar kulccsonttörés-rekordere, témáink ezúttal (is) mörderisch.
Hogyan törjük össze magunkat?
64 perc 61. rész Totalcar
Assur és Zombi a kulcscsonttörés szerelmesei, Henrik horzsolásai alapján pedig akár statisztikákat is készíthetünk.
Halál a villanyrollerekre!
83 perc 60. rész Totalcar
Vendégünk az Égéstérkövetelő Facebook-csoport gazdája, aktív villanyrolleres.
Tesla lesz az év autója?
69 perc 59. rész Totalcar
Szinte minden lehetséges, ráadásul Csikós nem is vezette mindegyiket, amelyik érdekelte volna.
Teslamosdatás Tannisban
48 perc 58. rész Totalcar
Csikós gyorsulási versenyen dzsuvázta össze egy Supra ellenében, Papp Tibi pedig a Puntóból és az Audiból csinálna egy autót.
Seat banyatank a Michelin ellen
60 perc 57. rész Totalcar
Vajon melyik gyártó szégyelli legjobban az új luxusautóját?
Miért ilyenek a magyar utak?
77 perc 56. rész Totalcar
Na, vajon miért? :D Vendégünk két útépítő mérnök.
Horkolás ellen: Égéstér!
69 perc 55. rész Totalcar
...melyből megtudhatja, hol adnak sört a gyárban, de a legfontosabb, hogyan szabadulhat meg a pontgyűjtő kártyáktól.
Melyik autóé a legjobb platform?
76 perc 54. rész Totalcar
A Toyota platform nélkül is a legnagyobb lett, a Saab túl okos volt, a PSA-é nagyon gazdaságos, a VW-é a legdrágább.és legrugalmasabb, a Renault-é igazából nem is platform. De melyik a legjobb?
Kedvenc halott versenyzőink
69 perc 53. rész Totalcar
A legéletveszélyesebb versenyek a Dakartól a Man TT-ig.
Összeveszünk a Lodgyn
71 perc 52. rész Totalcar
Oké, hogy hasítanak a hétülésesek, de a Bogárral bealkonyult a retrofuturizmusnak?
Göbi Balázs Pali barátja (tényleg!)
70 perc 51. rész Totalcar
...és más érdekességek az egyre rosszabb műanyagokról, az egykor legendásan megbízható Peugeot-ról és a magyar autóipari beszállítókról a ferihegyi fóliázó gépnél.
Így válassz családi hétülésest
61 perc 50. rész Totalcar
Vendégünk Tamás, aki EGYSZERRE nagycsaládos ÉS banki dolgozó. Na, szerinted mit választott, és hogyan?
A félelem esésről esésre fejlődik ki
57 perc 49. rész Totalcar
Talma az Égéstérben, motorok, versenyzők, pszichológia, a fel- és levezető kör titkai.
Meddig lesz még benzines és dízel?
91 perc 48. rész Totalcar
Vendégünk Gulyás Gusztáv, az Audi villamosgépek és hajtások fejlesztési vezetője, aki azt is elmeséli, hogyan meszelték el a wankeles hatótávnövelőt.
Ne légy kapzsi a családi hétülésessel!
63 perc 47. rész Totalcar
Miért csapda a négymilliós kedvezmény, hogyan alázzák egymást a japánok, és mit keresnek a japán ügyészek Ghosn-én fürdőszobájában.
Nem utáltak, mi is ott szereltünk a mocsokban
70 perc 46. rész Totalcar
Vendégünk Havassy Péter mérnök-legenda, aki 192 lónál tart szívó 1,6-os Lada-motorral, és meredek dolgokat talált már fel.
A legjobb versenyautó az 1,3-as Ignis
81 perc 45. rész Totalcar
Pisipara a csúcsforgalomban és japán rondaságok.
Téged hogyan szivat a navi?
68 perc 44. rész Totalcar
És nem utolsó sorban melyik? Vitt már például mocsárba?
Hogyan taníts nőket vezetni?
66 perc 43. rész Totalcar
Nem is a hogyan a lényeg, hanem hogy kid neked az a nő.
14 henger, 107 ezer ló
76 perc 42. rész Totalcar
A világ legnagyobb motorjairól beszélgetünk, vendégeink Balázs és Ádám, a Wärtsilä munkatársai.
Gyorstalpaló a Nürburgringhez
84 perc 41. rész Totalcar
Vendégünk Miki, aki a Zöld Pokolban tanít szupersportautót vezetni orosz oligarchákat és skandináv aranyifjakat.
Mi lesz, ha a száguldó villanyautóban elmegy az áram?
86 perc 40. rész Totalcar
Vendégünk Pék Zoltán, a veszprémi Continental fejlesztési igazgatója.
Ocsmány motorokról beszélgetünk
79 perc 39. rész Totalcar
Vendégünk Szabó Henrik motoros szakíró, témánk: kiről mit árul el az ocsmány motorja.
Becsületesnepper: olcsóbb lett a dízel! :DD
75 perc 38. rész Totalcar
Ha minden jól megy, az erős és gyors használtautó jó befektetés lesz.
Te hogy oltasz lángoló telefont?
78 perc 37. rész Totalcar
Köszöntés a svéd road train-vezetőknek, és hogyan szívatnak a BME-n a műszaki rajzokkal.
Speed:
Access and control your IntoRadio Cast compatibility devices on your local network!
You need to install a browser extension!
Chrome web store